Zobrazeno 1 - 10
of 1 490
pro vyhledávání: '"Briggs, A. C."'
Autor:
Bravo, Lilian G., Frazier, Taleah A., Antonio Garcia, Brian, Briggs, Ernestine C., Ford, Julian D., Jones, Cheryl B., Livas Stein, Gabriela, Gonzalez-Guarda, Rosa M., Woods-Giscombe, Cheryl
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review May 2024 160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodgdon, Hilary B., Lord, Kayla A., Suvak, Michael K., Martin, Lia, Briggs, Ernestine C., Beserra, Kari
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect March 2023 137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Kehao, Bersch, Brian M., Zhang, Fu, Briggs, Natalie C., Subramanian, Shruti, Xu, Ke, Chubarov, Mikhail, Wang, Ke, Lerach, Jordan, Redwing, Joan M., Fullerton-Shirey, Susan K., Terrones, Mauricio, Robinson, Joshua A.
The utilization of alkali salts, such as NaCl and KI, have enabled the successful growth of large single domain and fully coalesced polycrystalline two-dimensional (2D) transition metal dichalcogenide layers. However, the impact of alkali salts on ph
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.12264
Publikováno v:
In Carbohydrate Research June 2022 516
Autor:
Briggs, Derek C.
Publikováno v:
Journal of Educational & Behavioral Statistics; Oct2024, Vol. 49 Issue 5, p694-701, 8p
Autor:
Ackerman, Terry A., Bandalos, Deborah L., Briggs, Derek C., Everson, Howard T., Ho, Andrew D., Lottridge, Susan M., Madison, Matthew J., Sinharay, Sandip, Rodriguez, Michael C., Russell, Michael, von Davier, Alina A., Wind, Stefanie A.
Publikováno v:
Educational Measurement: Issues & Practice; Sep2024, Vol. 43 Issue 3, p7-17, 11p