Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Briel L"'
Autor:
Gela, A., Murphy, M., Rodo, M., Hadley, K., Hanekom, W.A., Boom, W.H., Johnson, J.L., Hoft, D.F., Joosten, S.A., Ottenhoff, T.H.M., Suliman, S., Moody, D.B., Lewinsohn, D.M., Hatherill, M., Seshadri, C., Nemes, E., Scriba, T.J., Briel, L., Veldtsman, H., Khomba, N., Pienaar, B., Africa, H., Steyn, M., Delayed BCG Study Team
Publikováno v:
EBioMedicine, Vol 76, Iss, Pp 103839-(2022)
EBioMedicine, 76. ELSEVIER
EBioMedicine, 76. ELSEVIER
Summary: Background: Non-protein antigen classes can be presented to T cells by near-monomorphic antigen-presenting molecules such as CD1, MR1, and butyrophilin 3A1. Such T cells, referred to as donor unrestricted T (DURT) cells, typically express st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::96e981aff7cf603d077db6bbf8f86565
https://doi.org/10.1016/j.ebiom.2022.103839
https://doi.org/10.1016/j.ebiom.2022.103839
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pomerantz, Briel L.
The current study examined the creation and implementation of a dramatic arts integrated curriculum in an early childhood classroom. The goals were to support ongoing development and growth in the children with whom I work, to explore the development
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=1557353
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Head Trauma Rehabilitation; Mar/Apr2007, Vol. 22 Issue 2, p95-104, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.