Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Brickler, Thomas"'
Autor:
Brickler, Thomas Read
Traumatic brain injury (TBI) is a growing health concern worldwide that affects a broad range of the population. As TBI is the leading cause of disability and mortality in children, several pre-clinical models have been developed using rodents at a v
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/85566
Autor:
Li, Jingling, Brickler, Thomas, Banuelos, Allison, Marjon, Kristopher, Shcherbina, Anna, Banerjee, Sravani, Bian, Jing, Narayanan, Cyndhavi, Weissman, Irving L., Chetty, Sundari
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Apr . 118(15), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brickler, Thomas1, Gresham, Kisha1, Meza, Armand1, Coutermarsh-Ott, Sheryl1, Williams, Tere M.1, Rothschild, Daniel E.1, Allen, Irving C.1, Theus, Michelle H.1
Publikováno v:
Mediators of Inflammation. 4/20/2016, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jingling Li, Brickler, Thomas, Banuelos, Allison, Marjon, Kristopher, Shcherbina, Anna, Banerjee, Sravani, Bian, Jing, Narayanan, Cyndhavi, Weissman, Irving L., Chetty, Sundari
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 4/13/2021, Vol. 118 Issue 15, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.