Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Brice, Samuel"'
Autor:
Rodgers, Jacqui1 jacqui.rodgers@ncl.ac.uk, Brice, Samuel1,2, Welsh, Patrick2, Ingham, Barry1,2, Wilson, Colin1, Evans, Gemma2, Steele, Katie3, Cropper, Emily3, Le Couteur, Ann1, Freeston, Mark3, Parr, Jeremy R.1,2,4
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Nov2024, Vol. 54 Issue 11, p4045-4060. 16p.
Publikováno v:
Advances in Mental Health and Intellectual Disabilities, 2019, Vol. 13, Issue 6, pp. 257-267.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AMHID-04-2019-0012
Autor:
Moore, Heather L.1 heather.moore@newcastle.ac.uk, Brice, Samuel2,3, Powell, Lauren1, Ingham, Barry2,3, Freeston, Mark1, Parr, Jeremy R.2,3, Rodgers, Jacqui2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2022, Vol. 52 Issue 10, p4384-4396. 13p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parr, Jeremy R.1,2 (AUTHOR) Jeremy.Parr@ncl.ac.uk, Brice, Samuel1 (AUTHOR) Samuel.Brice@ncl.ac.uk, Welsh, Patrick2 (AUTHOR), Ingham, Barry1,2 (AUTHOR), Le Couteur, Ann1 (AUTHOR), Evans, Gemma2 (AUTHOR), Monaco, Alexander1 (AUTHOR), Freeston, Mark3 (AUTHOR), Rodgers, Jacqui1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Trials. 3/14/2020, Vol. 21 Issue 1, p1-14. 14p. 3 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson‐Janes, Emily1, Brice, Samuel1, McElroy, Rebecca2 rebecca.mcelroy@ntw.nhs.uk, Abbott, Jennie2, Ball, June3
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Jun2016, Vol. 44 Issue 2, p95-102. 8p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
Anderson, Rachel J., Brice, Samuel
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise 2011 12(2):79-82
Publikováno v:
BJPsych Open. May2024, Vol. 10 Issue 3, p1-4. 4p.
Publikováno v:
International Journal of Law & Information Technology; Autumn2021, Vol. 29 Issue 3, p204-224, 21p