Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Brezovszky, Boglárka"'
Autor:
Bui, Phuong, Rodríguez-Aflecht, Gabriela, Brezovszky, Boglárka, Hannula-Sormunen, Minna M., Laato, Samuli, Lehtinen, Erno
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Oct 01. 68(5), 2395-2421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727535
Autor:
McMullen, Jake, Brezovszky, Boglárka, Hannula-Sormunen, Minna M., Veermans, Koen, Rodríguez-Aflecht, Gabriela, Pongsakdi, Nonmanut, Lehtinen, Erno
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2017 49:178-187
Autor:
McMullen, Jake, Brezovszky, Boglárka, Rodríguez-Aflecht, Gabriela, Pongsakdi, Nonmanut, Hannula-Sormunen, Minna M., Lehtinen, Erno
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences April 2016 47:172-181
Autor:
McMullen, Jake, Bui, Phuong, Brezovszky, Boglárka, Lehtinen, Erno, Hannula-Sormunen, Minna M.
Publikováno v:
International Journal of Serious Games; Dec2023, Vol. 10 Issue 4, p113-130, 18p
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Games Based Learning; 2021, p626-634, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brezovszky, Boglárka, Rodríguez-Aflecht, Gabriela, McMullen, Jake, Veermans, Koen, Pongsakdi, Nonmanut, Hannula-Sormunen, Minna M., Lehtinen, Erno
Publikováno v:
Describing & Studying Domain-Specific Serious Games; 2015, p155-170, 16p
Autor:
Rodríguez-Aflecht, Gabriela, Brezovszky, Boglárka, Pongsakdi, Nonmanut, Jaakkola, Tomi, Hannula-Sormunen, Minna M., McMullen, Jake, Lehtinen, Erno
Publikováno v:
Describing & Studying Domain-Specific Serious Games; 2015, p171-189, 19p
Autor:
Lehtinen, Erno, Brezovszky, Boglárka, Rodríguez-Aflecht, Gabriela, Lehtinen, Henrik, Hannula-Sormunen, Minna M., McMullen, Jake, Pongsakdi, Nonmanut, Veermans, Koen, Jaakkola, Tomi
Publikováno v:
Describing & Studying Domain-Specific Serious Games; 2015, p45-61, 17p
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Games Based Learning; 2013, Vol. 2, p626-634, 9p