Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Brez, Caitlin"'
Autor:
Brez, Caitlin Christine
Infant number perception is a topic that has been studied for many years, but many questions remain regarding what cues infants use to make these discriminations, when and how these abilities develop, and what systems are responsible for infants’ n
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/7551
Autor:
Brez, Caitlin Christine.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 2009.
Title from PDF title page (University of Texas Digital Repository, viewed on June 1, 2010). Vita. Includes bibliographical references (leaves 78-85).
Title from PDF title page (University of Texas Digital Repository, viewed on June 1, 2010). Vita. Includes bibliographical references (leaves 78-85).
Autor:
Brez, Caitlin1 (AUTHOR), Hampton, Eric M.2 (AUTHOR), Behrendt, Linda2 (AUTHOR), Brown, Liz2 (AUTHOR), Powers, Josh3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Basic & Applied Social Psychology. Nov2020, Vol. 42 Issue 6, p460-468. 9p. 4 Charts.
Autor:
Colombo, John, Carlson, Susan E, Cheatham, Carol L, Shaddy, D Jill, Kerling, Elizabeth H, Thodosoff, Jocelynn M, Gustafson, Kathleen M, Brez, Caitlin
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition August 2013 98(2):403-412
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development December 2012 35(4):705-710
Autor:
Stulpin, Kathryn, Turner, William, Fasciano, Nicholas, Peirano, Amanda, Kedai Cheng, Brez, Caitlin
Publikováno v:
Modern Psychological Studies; 2023, Vol. 29 Issue 1, p1-30, 30p
Autor:
Brez, Caitlin C.1 (AUTHOR) Caitlin.Brez@indstate.edu, Miller, Angela D.2 (AUTHOR), Ramirez, Erin M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. Apr-Jun2016, Vol. 17 Issue 2, p341-358. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brez, Caitlin, Sheets, Virgil
Publikováno v:
Learning Environments Research; Oct2017, Vol. 20 Issue 3, p433-445, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.