Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Brewster, Paul W."'
Autor:
Brewster, Paul W. H.
Objective: The purpose of this dissertation was to determine whether measures of reaction time inconsistency (RTI) can be applied clinically to detect cognitive impairment in older adults. Methods: Data were obtained from the Victoria Longitudinal St
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/6041
Autor:
Brewster, Paul W. H.
Objective. This thesis examines the invariance of a battery of neuropsychological tests to known education-associated differences in strategy implementation and neural resource allocation underlying cognitive task performance in older adults without
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/3468
Autor:
Glymour, M. Maria, Gibbons, Laura E., Gilsanz, Paola, Gross, Alden L., Mez, Jesse, Brewster, Paul W., Marden, Jessica, Zahodne, Laura B., Nho, Kwangsik, Hamilton, Jamie, Li, Gail, Larson, Eric B., Crane, Paul K.
Publikováno v:
In Annals of Epidemiology July 2019 35:42-47
Autor:
Brewster, Paul W. H.1 Pbrew@uvic.ca, Rush, Jonathan1, Ozen, Lana1, Vendittelli, Rebecca1, Hofer, Scott M.1
Publikováno v:
Experimental Aging Research. Jul-Sep2021, Vol. 47 Issue 4, p303-321. 19p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 6 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brewster, Paul W. H.1 (AUTHOR) pbrew@uvic.ca, Tuokko, Holly1 (AUTHOR), MacDonald, Stuart W. S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical & Experimental Neuropsychology. Dec2014, Vol. 36 Issue 10, p1042-1054. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stawski, Robert S, MacDonald, Stuart W S, Brewster, Paul W H, Munoz, Elizabeth, Cerino, Eric S, Halliday, Drew W R
Publikováno v:
Journals of Gerontology Series B: Psychological Sciences & Social Sciences; Mar2019, Vol. 74 Issue 3, p397-408, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.