Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Brewer AJ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brewer AJ; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Saunders R; Centre for Outcomes Research and Effectiveness, Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK. r.saunders@ucl.ac.uk., Fearon P; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Fonagy P; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Cottrell D; Leeds Institute of Health Sciences, University of Leeds, Leeds, UK., Kraam A; University of Leeds and Rotherham Doncaster and South Humber NHS Foundation Trust, Leeds, UK., Pilling S; Centre for Outcomes Research and Effectiveness, Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Simes E; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Anokhina A; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK., Butler S; Research Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, London, UK.
Publikováno v:
European child & adolescent psychiatry [Eur Child Adolesc Psychiatry] 2022 Jan; Vol. 31 (1), pp. 177-187. Date of Electronic Publication: 2020 Dec 16.
Autor:
Banta-Green CJ; Alcohol and Drug Abuse Institute, University of Washington, Seattle, WA 98105, United States. Electronic address: calebbg@uw.edu., Brewer AJ; Department of Environmental Toxicology, Oregon State University, Corvallis, OR 97331, United States; Department of Chemistry, Central Washington University, Ellensburg, WA 98926, United States., Ort C; Eawag, Swiss Federal Institute of Aquatic Science and Technology, CH-8600 Dübendorf, Switzerland., Helsel DR; Practical Stats, Castle Rock, CO 80109, United States., Williams JR; Alcohol and Drug Abuse Institute, University of Washington, Seattle, WA 98105, United States., Field JA; Department of Environmental Toxicology, Oregon State University, Corvallis, OR 97331, United States.
Publikováno v:
The Science of the total environment [Sci Total Environ] 2016 Oct 15; Vol. 568, pp. 856-863. Date of Electronic Publication: 2016 Jun 20.