Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Breuils, Stephane"'
Studies on time and memory costs of products in geometric algebra have been limited to cases where multivectors with multiple grades have only non-zero elements. This allows to design efficient algorithms for a generic purpose; however, it does not r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.11313
Quadratic surfaces gain more and more attention among the Geometric Algebra community and some frameworks were proposed in order to represent, transform, and intersect these quadratic surfaces. As far as the authors know, none of these frameworks sup
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.02444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breuils, Stéphane
L'algèbre géométrique est un outil permettant de représenter et manipuler les objets géométriques de manière générique, efficace et intuitive. A titre d'exemple, l'Algèbre Géométrique Conforme (CGA), permet de représenter des cercles, de
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2018PESC1142/document
Bijectivity of digitized linear transformations is crucial when transforming 2D/3D objects in computer graphics and computer vision. Although characterisation of bijective digitized rotations in 2D is well known, the extension to 3D is still an open
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::6e67418ae9f710317ecdad33ecd3b768
https://hal.science/hal-03764839
https://hal.science/hal-03764839