Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Breslin, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breslin, D.
Publikováno v:
Studies in Higher Education. 46:1312-1324
Whilst formative feedback has been highlighted as a key element in both student satisfaction and learning, research highlights the dissatisfaction of both tutors and students with its effectiveness in improving performance. This study tracks changes
Autor:
Breslin, D.
Publikováno v:
The Learning Organization. 26:604-616
Purpose Despite an increasing number of publications focusing on the phenomenon of entrepreneurial learning, it is still unclear how this learning process differs from wider organizational learning. This paper aims to address this gap by highlighting
Autor:
Breslin, D.
Publikováno v:
Development and Learning in Organizations: An International Journal, 2010, Vol. 24, Issue 4.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breslin, D.
In today’s knowledge-based economies, creativity in higher education has become a central focus for policy-makers. However, developing student creativity is still a challenge for higher education institutions. This paper seeks to contribute to our
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bc690b31d692faf1664763b8c8aadb31
Reflecting on Toulmin’s 1972 conceptualization of the academic research process, we fast-forward his thinking to the current climate of academic excellence and associated journal ranking lists. We argue that the formal and informal use of such rank
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e3d3df74804922c3d499fb01f7c5514d
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/35143/1/12692_Renwick.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/35143/1/12692_Renwick.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breslin, D.
Moments of insight have played a key role in the evolution of technology over the decades. But how can these ephemeral and enigmatic ‘eureka’ events be managed? This chapter explores the role played by off-task breaks in triggering key cognitive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3836bf5691eddee8e64d9253c32f3af6