Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Brenninkmeijer, Jonna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, Technology, & Human Values, 2020 Jan 01. 45(1), 62-86.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26847887
Autor:
Brenninkmeijer, Jonna1,2 (AUTHOR) j.m.brenninkmeijer@amsterdamumc.nl
Publikováno v:
Science & Public Policy (SPP). Oct2022, Vol. 49 Issue 5, p728-738. 11p.
Publikováno v:
Learning & Teaching (1755-2273); Spring2024, Vol. 17 Issue 1, p24-53, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zwart, Hub1 h.zwart@science.ru.nl, Brenninkmeijer, Jonna1, Eduard, Peter2, Krabbenborg, Lotte1, Laursen, Sheena2, Revuelta, Gema3, Toonders, Winnie1
Publikováno v:
NanoEthics. Aug2017, Vol. 11 Issue 2, p127-138. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brenninkmeijer, Jonna, Zwart, Hub
Publikováno v:
Neuroethics, 10(3). Springer
Neuroethics
Neuroethics, 10, 337-348
Neuroethics, 10, 3, pp. 337-348
Neuroethics
Neuroethics, 10, 337-348
Neuroethics, 10, 3, pp. 337-348
Since the 1990’s, the debate concerning the ethical, legal and societal aspects of ‘neuro-enhancement’ has evolved into a massive discourse, both in the public realm and in the academic arena. This ethical debate, however, tends to repeat the s