Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Brendryen H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Riet, J.P. van 't, Alblas, E.E., Crutzen, R.M.M., Lu, A.S., Novák, D., Tulu, B., Brendryen, H.
Publikováno v:
Novák, D.; Tulu, B.; Brendryen, H. (ed.), Handbook of research on holistic perspectives in gamification for clinical practice, pp. 277-292
Novák, D.; Tulu, B.; Brendryen, H. (ed.), Handbook of research on holistic perspectives in gamification for clinical practice, 277-292. Hershey, PA : IGI Global
STARTPAGE=277;ENDPAGE=292;TITLE=Novák, D.; Tulu, B.; Brendryen, H. (ed.), Handbook of research on holistic perspectives in gamification for clinical practice
Novák, D.; Tulu, B.; Brendryen, H. (ed.), Handbook of research on holistic perspectives in gamification for clinical practice, 277-292. Hershey, PA : IGI Global
STARTPAGE=277;ENDPAGE=292;TITLE=Novák, D.; Tulu, B.; Brendryen, H. (ed.), Handbook of research on holistic perspectives in gamification for clinical practice
Item does not contain fulltext The objective of this chapter is a systematic review and meta-analysis was performed to quantify the effectiveness of active videogames (AVGs) as obesity prevention interventions aimed at children and adolescents. The m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::89e23332065ee0c6c579d14c0ffcc688
https://hdl.handle.net/2066/150378
https://hdl.handle.net/2066/150378
Publikováno v:
Addictology / Adiktologie; 2018, Vol. 18 Issue 2, p81-85, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.