Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Breivik, Jørgen"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2020 108:390-400
Autor:
Breivik, Jørgen
This thesis examines efficiency in the retail industry in two different directions. In the first setting, the link between inventory efficiency and performance is examined in relation to firm characteristics and exogenous explanatory variables. More
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a3a0cf304d319791f00e0c779db9ff01
https://hdl.handle.net/10037/27984
https://hdl.handle.net/10037/27984
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breivik, Jørgen1 (AUTHOR) jorgen.breivik@uit.no, Jayawickrama, Uchitha2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Business & Management. Jan2019, Vol. 6 Issue 1, p1-21. 21p.
Publikováno v:
Breivik J, Larsen NM, Thyholdt SB, Myrland ØM. Measuring inventory tstochastic frontier analysis: building materials andhardware retail chains in Norway.. International jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/23581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larsen, Nils Magne, Breivik, Jørgen
Publikováno v:
Larsen NM, Breivik J. Sosial distansering i dagligvarebutikker: Kundeatferd før, under og etter annonsering av koronarestriksjoner. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse. 2020(6):96-105
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/19687
Autor:
Larsen, Nils Magne, Sigurdsson, Valdimar, Breivik, Jørgen, Fagerstrøm, Asle, Foxall, Gordon R.
Publikováno v:
Larsen, N.M., Sigurdsson, V., Breivik, J., Fagerstrøm, A. & Foxall, G.R. (2019). The Marketing Firm: Retailer and consumer contingencies. Managerial and Decision Economics.
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/15826
Publikováno v:
Larsen NM, Sigurdsson V, Breivik J, Orquin. The heterogeneity of shoppers’ supermarket behaviors based on the use of carrying equipment. Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/17790