Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Brehmer, Daniel"'
Autor:
Brehmer, Daniel
The aim of this study is to analyse how mathematical problem solving (MPS) is represented in mathematical textbooks for Swedish upper secondary school. The analysis comprises dominating Swedish textbook series, and relates to uncovering a) the quanti
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-27739
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2019 23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brehmer, Daniel1 (AUTHOR) daniel.brehmer@koping.se, Ryve, Andreas1 (AUTHOR), Van Steenbrugge, Hendrik1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Dec2016, Vol. 60 Issue 6, p577-593. 17p.
Autor:
Brehmer, Daniel
When the perception changes regarding what mathematics students should be able to manage, this is typically addressed through a new national curriculum. To establish and implement this new curriculum in practice, teachers must be given the opportunit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::6fe55c8ec1d26ec07a0e816ef74ab397
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-45360
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-45360
Autor:
Brehmer, Daniel, Ryve, Andreas
In their claim that teachers’ learning is treated as a “black box” in research on professional development programs for mathematics teachers, Goldsmith, Doerr, & Lewis (2014) call for “an organizing framework that clearly distinguishes dimens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fe5ecb25041cefb32e2f844e912f5206
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-41056
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-41056
Autor:
Landt, Lasse, Staiger, Matthias, Wolter, David, Klünder, Kathrin, Zimmermann, Peter, Willey, Trevor M., van Buuren, Tony, Brehmer, Daniel, Schreiner, Peter R., Tkachenko, Boryslav A., Fokin, Andrey A., Möller, Thomas, Bostedt, Christoph
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; 1/14/2010, Vol. 132 Issue 2, p024710, 7p, 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.