Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Breen, Sinéad"'
Publikováno v:
Irish Educational Studies; Dec2024, Vol. 43 Issue 4, p1101-1119, 19p
Autor:
Breen, Sinéad1 sinead.breen@dcu.ie
Publikováno v:
Bulletin of the Irish Mathematical Society. Winter2023/2024, Issue 92, p21-22. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breen, Sinéad, O'Shea, Ann
We consider a set of accounts written by two university lecturers describing incidents that took place during their first-year Calculus modules. Analysis of these accounts revealed that the lecturers had to make some difficult decisions while teachin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::799e7e14531b0e39fd9abf9b04d8be34
http://mural.maynoothuniversity.ie/14236/
http://mural.maynoothuniversity.ie/14236/
Autor:
Breen, Sinéad, Wood, Alastair *
Publikováno v:
In Journal of Computational and Applied Mathematics 2004 171(1):103-112
Autor:
O'Shea, Ann, Breen, Sinéad
Publikováno v:
Canadian Journal of Science, Mathematics & Technology Education; Mar2021, Vol. 21 Issue 1, p29-43, 15p
Autor:
Breen, Sinéad1 sinead.breen@dcu.ie
Publikováno v:
Bulletin of the Irish Mathematical Society. Winter2020/21, Issue 86, p12-13. 2p.
Autor:
Breen, Sinéad1 sinead.breen@spd.dcu.ie, O'Shea, Ann2 ann.oshea@nuim.ie
Publikováno v:
Bulletin of the Irish Mathematical Society. Winter2010, Issue 66, p39-49. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2228-2234
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.2228-2234
International audience; We analyse data from two studies in Ireland and Sweden relating to the concept of inverse function. In particular , we consider components of the participants' evoked concept images of this topic when answering open questionna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6acae3f6ed34cfe65d0ea79d8f7216c3
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288621
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01288621