Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Breen, Jessica"'
Autor:
WHITE, KEVIN S., LEVI, TAAL, BREEN, JESSICA, BRITT, MEGHAN, MERÖNDUN, JUSTIN, MARTCHENKO, DARIA, SHAKERI, YASAMAN N., PORTER, BOYD, SHAFER, AARON B. A.
Publikováno v:
The Journal of Wildlife Management, 2021 Feb 01. 85(2), 271-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27087442
Autor:
Breen, Jessica
Creative placemaking is an arts-oriented community development policy that focuses on the potential for art, artists, and cultural organizations to generate social, economic, and cultural vibrancy in their communities and is a primary tool of culture
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d47c8b04fc4ef985f7a2bc8967359df9
Autor:
Breen, Jessica
Publikováno v:
Studies: An Irish Quarterly Review, 2008 Apr 01. 97(385), 59-71.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25660536
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breen, Jessica1 jessica.breen@uky.edu, Dosemagen, Shannon2 shannon@publiclab.org, Warren, Jeffrey2 jeff@publiclab.org, Lippincott, Mathew2 mathew@publiclab.org
Publikováno v:
ACME: An International E-Journal for Critical Geographies. 2015, Vol. 14 Issue 3, p849-873. 25p.
Autor:
Breen, Jessica Ruth
There is a great interest in the synthesis of fluorinated aromatic and heterocyclic compounds, which have a range of applications in the pharmaceutical industry. Many common routes to these compounds, however, are low yielding and or/expensive. This
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.549189
Publikováno v:
Irish Journal of Applied Social Studies, Vol 11, Iss 1, Pp 27-38 (2011)
Irish Journal of Applied Social Studies
Irish Journal of Applied Social Studies
Teacher stress has received scant attention in Ireland. This study examines teachers’ perceptions of their daily stresses and how they attempt to cope with such situations. Interviews were conducted with fifteen secondary teachers from a variety of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5fdd83165cb5d4ea32d03af6ffe6c212
Publikováno v:
Comparative Political Ecology of Exurbia; 2016, p197-219, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.