Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Breed, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Jul1967, Vol. 38 Issue 8, p3271-3275, 5p
Publikováno v:
3rd International Conference on Society and Information Technologies ICSIT, Orlando (USA), 25-28 March, 2012
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::678a770a8d77f3335f759c3122efe1fe
http://resolver.tudelft.nl/uuid:f61c6359-ef9a-43ea-9b20-53c3a0dd3683
http://resolver.tudelft.nl/uuid:f61c6359-ef9a-43ea-9b20-53c3a0dd3683
Autor:
Breed, B. R., Venable, Douglas
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Jun1968, Vol. 39 Issue 7, p3222-3224, 3p
Publikováno v:
Proceedings of the 2000 IEEE Sensor Array & Multichannel Signal Processing Workshop. SAM 2000 (Cat. No.00EX410); 2000, p112-116, 5p
Autor:
Repasky, B., Breed, B.
Publikováno v:
ICASSP '80 IEEE International Conference on Acoustics, Speech & Signal Processing; 1980, Issue 5, p299-302, 4p
Autor:
Breed, B. R.
Publikováno v:
Journal of the Acoustical Society of America; 2001, Vol. 110 Issue 2, p1199-1202, 4p
Publikováno v:
Fire Technology; May 1966, Vol. 2 Issue: 2 p146-158, 13p
Autor:
BREED, B. B.
Publikováno v:
Boston Medical & Surgical Journal; 3/23/1871, Vol. 84 Issue 12, p194-196, 3p
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Perspectives in Education; Vol 30, No 1 (2012); 70-78
Perspectives in Education; Vol 30, No 1 (2012); 70-78
This article reflects on the first phase of a research project aimed at the empowerment of Information Technology (IT) teachers in black rural schools in the North-West province of South Africa. In order to empower these IT teachers, the first phase
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ffcd0d74e7f5a64e2f96f2309129eaeb
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84865261849&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84865261849&partnerID=MN8TOARS