Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Bree, Ronan T."'
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 2007 358(2):462-468
Autor:
Nakamura, Kyoko, Sakai, Wataru, Kawamoto, Takuo, Bree, Ronan T., Lowndes, Noel F., Takeda, Shunichi, Taniguchi, Yoshihito
Publikováno v:
In DNA Repair 2006 5(6):741-749
Autor:
Bree, Ronan T., McLoughlin, Sarah, Jin, Suk-Won, McMeel, Oonagh M., Stainier, Didier Y.R., Grealy, Maura, Byrnes, Lucy
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 2005 333(3):722-728
Autor:
Bree, Ronan T.
This report focuses on the practical learningenvironment in science and health curricula, anelement of learning which does not often receiveits deserved attention when it comes to thedesign and assessment strategies employed. Inmany cases, traditiona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9692::a5e56c02edf65d3acaeb5f18e4b05c78
http://research.thea.ie/handle/20.500.12065/2951
http://research.thea.ie/handle/20.500.12065/2951
Publikováno v:
In DNA Repair 2004 3(8):989-995
Autor:
Bree, Ronan T., Antropova, Olya, Healy, Edel, Maguire, Moira, McGee, Caroline, Faller, Don, Harding, Nuala, Mulvihill, Anne, Brazil, Dina, Dowling, David, Kavanagh, Yvonne, Noonan, Gina, Akande, Akinlolu, Doyle, David, Plunkett, Niamh, Bird, Jeremy
Publikováno v:
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching & Learning in Higher Education; 2020, Vol. 12 Issue 2, p1-36, 36p
Autor:
Bree, Ronan T.
Publikováno v:
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching & Learning in Higher Education; Autumn2017, Vol. 9 Issue 3, p3301-33024, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching & Learning in Higher Education; Autumn2014, Vol. 6 Issue 3, p2061-20636, 36p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.