Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Breda, V."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindsay M. Fallon, Sadie C. Cathcart, Austin H. Johnson, Takuya Minami, Breda V. O’Keeffe, Emily R. DeFouw, George Sugai
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention. 48:100-112
When students require support to improve outcomes in a variety of domains, educators provide youth with school-based intervention. When educators require support to improve their professional practice, school leaders and support personnel (e.g., scho
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention. 48:67-79
Kindergarten reading screening measures typically identify many students as at risk who later meet criteria on important outcome measures (i.e., false positives). To address this issue, we evaluated a gated screening process that included accelerated
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2015 Aug 01. 40(4), 251-260.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780298
Autor:
George Sugai, Talia S. Berkman, Lindsay M. Fallon, Breda V. O’Keeffe, Emily R. DeFouw, Sadie C. Cathcart
Publikováno v:
Remedial and Special Education. 43:237-254
For decades, racially and ethnically minoritized youth have been subject to unequal distributions of access and opportunity in school, leading to inequities in academic outcomes. Educators require knowledge and skills to provide relevant instruction
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadie C. Cathcart, George Sugai, Talia S. Berkman, Breda V. O’Keeffe, Lindsay M. Fallon, Patrick Robinson-Link, Emily R. DeFouw
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. 31:123-156
School discipline disproportionality has long been documented in educational research, primarily impacting Black/African American and non-White Hispanic/Latinx students. In response, federal policymakers have encouraged educators to change their disc
Autor:
Kristin Kladis, Breda V. O’Keeffe, Kristen Stokes Fuoco, Sharlene A. Kiuhara, Robert E. O'Neill, Aaron J. Fischer, Leanne S. Hawken
Publikováno v:
Behavioral Disorders. 48:83-96
Check-In Check-Out (CICO) is an evidence-based Tier 2 intervention that has most often been used to support students who exhibit externalizing problem behaviors; however, emerging research suggests that CICO may be effective when extended to students