Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Brecha, Federica S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maggio LA; Programs Scholar, Association of Academic Health Centers; Professor, Department of Medicine, Uniformed Services University., Brecha FS; Fourth-Year Medical Student, University of Utah School of Medicine., Fagerlin A; Professor and Chair, Department of Population Health Sciences, University of Utah; Research Scientist, Salt Lake City Veterans Affairs Informatics Decision-Enhancement and Analytic Sciences (IDEAS) Center for Innovation., Good ML; Chief Executive Officer, University of Utah Health; Dean, University of Utah School of Medicine; A. Lorris Betz Senior Vice President, Health Sciences, University of Utah., Kanter SL; President and Chief Executive Officer, Association of Academic Health Centers.
Publikováno v:
MedEdPORTAL : the journal of teaching and learning resources [MedEdPORTAL] 2022 Jan 07; Vol. 18, pp. 11204. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 07 (Print Publication: 2022).