Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Bray, Timothy J."'
Publikováno v:
Machine.Learning.for.Biomedical.Imaging. 2 (2024)
Deep learning (DL) is gaining popularity as a parameter estimation method for quantitative MRI. A range of competing implementations have been proposed, relying on either supervised or self-supervised learning. Self-supervised approaches, sometimes r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.05587
This paper proposes a task-driven computational framework for assessing diffusion MRI experimental designs which, rather than relying on parameter-estimation metrics, directly measures quantitative task performance. Traditional computational experime
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.08438
Autor:
Bray, Timothy J. P.
‘Spondyloarthritis’ is an umbrella term referring to a group of inflammatory diseases characterized by spinal inflammation and new bone formation, which cause pain, disability and reduced quality of life. Magnetic resonance imaging (MRI) is commo
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.756275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Choida, Varvara, Bray, Timothy J P, Vucht, Niels van, Abbasi, Maaz Ali, Bainbridge, Alan, Parry, Thomas, Sen, Debajit, Mallett, Sue, Ciurtin, Coziana, Hall-Craggs, Margaret A
Publikováno v:
Rheumatology; 2024 Supplement, Vol. 63, pSI207-SI214, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.