Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Braulio Fonseca"'
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do INPEInstituto Nacional de Pesquisas EspaciaisINPE.
An innovative, evolvable hardware method for the automatic design of optical systems is presented and verified. The proposed method is based on a multi-objective memetic optimization algorithm. The multi-objective approach simultaneously, but separat
Externí odkaz:
http://urlib.net/sid.inpe.br/mtc-m19/2014/01.15.12.56
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do INPEInstituto Nacional de Pesquisas EspaciaisINPE.
Sensores de estrelas são sensores de atitude usados em veículos espaciais capazes de fornecer sua atitude com precisão da ordem de segundos de arco. A atitude é determinada quando as coordenadas das estrelas, medidas pelo sensor em seu sistema de
Externí odkaz:
http://urlib.net/sid.inpe.br/jeferson/2005/06.01.18.06
Autor:
Tim O´Riordan, Adriana Monteiro, Vinícios Moreira, Henrique Godoy Corsetti Purcino, Maria Auxiliadora Drumond, Erika Ferreira, Natália Almeida, Luiz Gustavo Souza Paula, Sónia Maria Carvalho Ribeiro, Ramon Rodrigues, Braulio Fonseca, Paulina Maria Maia Barbosa, Úrsula Ruchkys de Azevedo, Alfio Conti, Brayan Oliveira
Context: This study uses landscape ecology tools and methods for developing participatory scenarios through spatially explicit modelling to forge innovative governance frameworks in the buffer areas of Rio Doce State Park in Brazil. We built on exper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::786568fc6b345ab93285b40000ab4cd8
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-559792/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-559792/v1
Publikováno v:
Creative Education. :1745-1749
The main objective of this paper is to describe the process of integration of the disciplines of arts and sciences through poems written by pupils of a public school in southern Brazil. First, the teachers wrote and read a poem in classroom for pupil
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.