Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Brauckmann-Sajkiewicz S"'
Autor:
Eder F; Fachbereich Erziehungswissenschaft, Paris Lodron Universität, Salzburg, Österreich., Brauckmann-Sajkiewicz S; Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung, Alpen-Adria-Universität, Klagenfurt, Österreich., Gniewosz B; Fachbereich Erziehungswissenschaft, Paris Lodron Universität, Salzburg, Österreich., Krammer G; Institut für Bildungswissenschaften, Pädagogische Hochschule Steiermark, Graz, Österreich., Paseka A; Fakultät für Erziehungswissenschaft, Universität Hamburg, Hamburg, Deutschland.
Publikováno v:
Zeitschrift fur bildungsforschung [Z Bild Forsch] 2023 May 26, pp. 1-5. Date of Electronic Publication: 2023 May 26.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eder F; Present Address: Fachbereich Erziehungswissenschaft, Paris Lodron Universität, Salzburg, Österreich., Brauckmann-Sajkiewicz S; Present Address: Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung, Alpen-Adria-Universität, Klagenfurt, Österreich., Paseka A; Present Address: Fakultät für Erziehungswissenschaft, Universität Hamburg, Hamburg, Deutschland.
Publikováno v:
Zeitschrift fur bildungsforschung [Z Bild Forsch] 2022; Vol. 12 (3), pp. 451-455. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 01.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eder F; Fachbereich Erziehungswissenschaft, Paris Lodron Universität, Salzburg, Österreich., Brauckmann-Sajkiewicz S; Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung, Alpen-Adria-Universität, Klagenfurt, Österreich., Krammer G; Institut für Praxislehre und Praxisforschung, Pädagogische Hochschule Steiermark, Graz, Österreich., Paseka A; Fakultät für Erziehungswissenschaft, Universität Hamburg, Hamburg, Deutschland.
Publikováno v:
Zeitschrift fur bildungsforschung [Z Bild Forsch] 2020; Vol. 10 (3), pp. 259-262. Date of Electronic Publication: 2021 Jan 18.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al THAWABIEH, Fawaz Ali1 Fawaz.thawabieh@mcbs.edu.om
Publikováno v:
Quality - Access to Success. Sep2024, Vol. 25 Issue 202, p242-252. 11p.
Publikováno v:
Zeitschrift für Bildungsforschung; Dec2024, Vol. 14 Issue 3, p439-461, 23p