Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Brauchli, Valérie"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 3 of 3 pro vyhledávání: '"Brauchli, Valérie"'
1
Akademický článek
Screen time vs. scream time: Developmental interrelations between young children's screen time, negative affect, and effortful control
Autor: Brauchli, Valérie, Edelsbrunner, Peter, Paz Castro, Raquel, Barr, Rachel, von Wyl, Agnes, Lannen, Patricia, Sticca, Fabio
Publikováno v: In Computers in Human Behavior May 2024 154
Zobrazit plný text záznamu
2
Akademický článek
Are screen media the new pacifiers? The role of parenting stress and parental attitudes for children's screen time in early childhood
Autor: Brauchli, Valérie, Sticca, Fabio, Edelsbrunner, Peter, von Wyl, Agnes, Lannen, Patricia
Publikováno v: In Computers in Human Behavior March 2024 152
Zobrazit plný text záznamu
3
Elektronická kniha
Bildung und digitale Medien in der Kita : Eine Grounded Theory zu Haltungen und Praxis pädagogischer Fachkräfte
Autor: Jasmin Zimmer
In ihrer Studie geht Jasmin Zimmer der Frage nach, was pädagogische Fachkräfte dazu bewegt, digitale Medien in ihrer täglichen Arbeit mit den Kindern einsetzen zu wollen oder sich dagegen zu positionieren. In einem Mixed-Methods-Ansatz entwickelt
Zobrazit plný text záznamu

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 6 Akademické články
  • 1 Elektronické knihy
  • 4 digital media
  • 4 early childhood
  • 4 screen time
  • 2 children
  • 2 descriptive statistics
  • 2 effortful control
  • 2 infants
  • 2 negative affect
  • 2 parental attitudes
  • 2 parenting stress
  • 2 physical-activity
  • 2 social-status
  • 1 affective disorders in children
  • 1 association
  • 1 behavior problems
  • 1 behaviors
  • 1 contingent
  • 1 depressive symptoms
  • 1 early-childhood
  • 1 educational attainment
  • 1 emotion regulation
  • 1 health
  • 1 human growth
  • 1 media use
  • 1 multivariate analysis
  • 1 obesity
  • 1 parent attitudes
  • 1 parent-child relationships
  • 1 parents
  • 1 probability theory
  • 1 psychological adaptation
  • 1 psychological stress
  • 1 research
  • 1 self-control
  • 1 self-regulation
  • 1 smartphones
  • 1 statistical correlation
  • 1 television
  • 1 temperament
  • 1 time
  • 1 young-children
  • 2 elsevier b.v.
  • 2 elsevier ltd
  • 2 pergamon-elsevier science ltd
  • 1 brill | schoningh
  • 2 Social Sciences Citation Index
  • 2 ScienceDirect
  • 2 Academic Search Ultimate
  • 1 eBook Index

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......