Zobrazeno 1 - 10
of 436
pro vyhledávání: '"Branquinho C"'
Publikováno v:
iForest - Biogeosciences and Forestry, Vol 8, Iss 1, Pp 471-479 (2015)
Semi-arid areas are particularly susceptible to the loss of biodiversity as a consequence of global change. Species functional traits are key drivers of functioning and resilience of ecosystems, thus monitoring of functional trait diversity is urgent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5625bfa080d746fca8951c3877627c72
Autor:
Oliveira, M.A., Tomlinson, S.J., Carnell, E.J., Dore, A.J., Serrano, H.C., Vieno, M., Cordovil, C.M.d.S., Dragosits, U., Sutton, M.A., Branquinho, C., Pinho, P.
Publikováno v:
In Atmospheric Environment 15 February 2020 223
Autor:
Santos, A. C., Simões, C., Melo, M. H. S., Santos, M., Freitas, I., Branquinho, C., Cefai, C., Arriaga, P.
Student engagement (SE) is known as one of the most relevant predictors of academic achievement and completion. Social and emotional competencies (SECs) are well established as critical skills for healthy and adaptative youth development. This system
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::2f169eda9d57fad337565676d0febd23
https://hdl.handle.net/10071/28685
https://hdl.handle.net/10071/28685
Background: School absenteeism is associated with multiple negative short and long-term impacts, such as school grade retention and mental health difficulties. Objective: The present study aimed to understand the role of resilience-related internal a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::828fc58bdc59c6e6d6a878b8a9690bf3
https://hdl.handle.net/10071/27785
https://hdl.handle.net/10071/27785
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.