Zobrazeno 1 - 10
of 329
pro vyhledávání: '"Branje, Susan J. T."'
Autor:
Becht, Andrik I., Nelemans, Stefanie A., Van Dijk, Marloes P. A., Branje, Susan J. T., Denissen, Jaap J. A., Van Lier, Pol A. C., Meeus, Wim H. J.
Publikováno v:
Child Development, 2017 Nov 01. 88(6), 1823-1833.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046710
Autor:
Branje, Susan J. T.
Publikováno v:
Behaviour, 2008 Nov 01. 145(11), 1627-1651.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40295892
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zondervan-Zwijnenburg, Maria A J, Veldkamp, Sabine A M, Neumann, Alexander, Barzeva, Stefania A, Nelemans, Stefanie A, van Beijsterveldt, Catharina E M, Branje, Susan J T, Hillegers, Manon H J, Meeus, Wim H J, Tiemeier, Henning, Hoijtink, Herbert J A, Oldehinkel, Albertine J, Boomsma, Dorret I, Leerstoel Hoijtink, Leerstoel Branje, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Adolescent development: Characteristics and determinants
Publikováno v:
Zondervan-Zwijnenburg, M A J, Veldkamp, S, Neumann, A, Barzeva, S A, Nelemans, S A, van Beijsterveldt, C E M, Branje, S J T, Hillegers, M H J, Meeus, W H J, Tiemeier, H, Hoijtink, H J A, Oldehinkel, A J & Boomsma, D I 2020, ' Parental Age and Offspring Childhood Mental Health : A Multi-Cohort, Population-Based Investigation ', Child Development, vol. 91, no. 3, pp. 964-982 . https://doi.org/10.1111/cdev.13267
Child Development, 91(3), 964. Wiley-Blackwell
Child Development, 91(3), 964-982. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Child Development, 91(3), 964-982. Wiley-Blackwell
Child Development. Wiley
Child Development
Child Development, 91(3), 964. Wiley-Blackwell
Child Development, 91(3), 964-982. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Child Development, 91(3), 964-982. Wiley-Blackwell
Child Development. Wiley
Child Development
To examine the contributions of maternal and paternal age on offspring externalizing and internalizing problems, this study analyzed problem behaviors at age 10-12 years from four Dutch population-based cohorts (N = 32,892) by a multiple informant de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f9d5ed2920df6741c1f3b4e441f2ebd
https://hdl.handle.net/1871.1/23bd35c5-44d3-480f-aa2e-a480dd73d9fb
https://hdl.handle.net/1871.1/23bd35c5-44d3-480f-aa2e-a480dd73d9fb
Autor:
Van Bommel, Debbie M. H., Van Der Giessen, Daniëlle, Van Der Graaff, Jolien, Meeus, Wim H. J., Branje, Susan J. T., Leerstoel Branje, Adolescent development: Characteristics and determinants
Publikováno v:
Journal of Research on Adolescence, 29(4), 1001. Wiley-Blackwell
Journal of Research on Adolescence, 29(4), 1001-1018. Wiley-Blackwell
Journal of Research on Adolescence, 29(4), 1001-1018. Wiley-Blackwell
Adaptive mother–adolescent conflict interactions are characterized by the ability to move from negative to positive emotions. The current micro-observational study investigated how mothers and adolescents make transitions between positive, neutral
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7521eaafe15a9855ffeec78505c6c269
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/389760
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/389760
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.