Zobrazeno 1 - 10
of 564
pro vyhledávání: '"Branchini, C"'
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2015 120:146-149
Autor:
Lvova, L., Branchini, C. Guanais, Petropoulos, K., Micheli, L., Volpe, G., Viaggiu, E., Congestri, R., Guzzella, L., Pozzoni, F., Di Natale, C., Paolesse, R.
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2014 87:1358-1361
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Singh, Devendra Raj1 (AUTHOR) devendraraj.singh@hud.ac.uk, Sah, Rajeeb Kumar1 (AUTHOR), Simkhada, Bibha1 (AUTHOR), Darwin, Zoe1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/27/2024, Vol. 19 Issue 11, p1-24. 24p.
Autor:
VERNICE, MIRTA, AROSIO, FABRIZIO, GUASTI, MARIA TERESA, Branchini, C, Barbieri, L, Roncaglione, E, Carravieri, E, Van der Lely, HJK
Summary. Ninenteen children (5-9 years old) diagnosed with Specific Language Impairment (SLI) were administered a screening test consisting of a sentence repetition and a non-word repetition task that is currently under standardization. This test is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a096146a078bfa61520305d214491d48
https://hdl.handle.net/11576/2680019
https://hdl.handle.net/11576/2680019
Autor:
Branchini, C., Caterina, Donati
Publikováno v:
Grammatica applicata: apprendimento, patologie, insegnamento
Grammatica applicata: apprendimento, patologie, insegnamento, AITLA, 2015
Grammatica applicata: apprendimento, patologie, insegnamento, AITLA, 2015
International audience; no abstract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fe124df51c66adf3a19d6388b058e76c
https://shs.hal.science/halshs-01428399
https://shs.hal.science/halshs-01428399