Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Branch, R.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, T., Limbach, R., Gellevij, M., Kuyper, M., Pieters, J., van Joolingen, W.R., Branch, R.M., van den Akker, J., Gustafson, K., Nieveen, N., Plomp, T.
Publikováno v:
Design approaches and tools in education and training., 215-224
STARTPAGE=215;ENDPAGE=224;TITLE=Design approaches and tools in education and training.
STARTPAGE=215;ENDPAGE=224;TITLE=Design approaches and tools in education and training.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4bab881009ab04625c0cb6737d6f185e
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/cognitive-tools-to-support-the-instructional-design-of-simulationbased-discovery-learning-environments-the-simquest-authoring-system(e822a083-5384-4b56-af14-0560bb3bdab5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/cognitive-tools-to-support-the-instructional-design-of-simulationbased-discovery-learning-environments-the-simquest-authoring-system(e822a083-5384-4b56-af14-0560bb3bdab5).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.