Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Braking force allocation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
High-Speed Railway, Vol 2, Iss 2, Pp 77-84 (2024)
Reasonable distribution of braking force is a factor for a smooth, safe, and comfortable braking of trains. A dynamic optimal allocation strategy of electric-air braking force is proposed in this paper to solve the problem of the lack of consideratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3f05bca4aeb4fcd8fb62bbdbed6a9ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intelligent Vehicles Symposium
This paper proposes a novel braking force allocation strategy for electric vehicles with four in-wheel motors (IWM). Based on the principle of maximizing the regenerative braking torque of four motors, the motor and the hydraulic braking force of bot
Publikováno v:
IEEE Transactions on Vehicular Technology. 65:4752-4767
A novel method of all-wheel braking force allocation during a braking-in-turn maneuver is proposed for vehicles with the brake-by-wire (BBW) system. The concept of stability priority is applied in distributing the braking force to each wheel, which m
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Control allocation can be used onboard fully electric vehicles in order to maximise the regenerative power produced during braking manoeuvres. In this study, the efficiency characteristics of an electric motor are used in conjunction with constraints
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::68f8014b301a6b6c8b632ea03a276725
https://surrey.eprints-hosting.org/806316/
https://surrey.eprints-hosting.org/806316/
Publikováno v:
2011 IEEE 18th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management.
The regenerative braking in the electric vehicle is a double-edge sword, which betters the energy saving effect but increase the unsafe hidden dangerous during braking. A braking force allocation dynamic control strategy has been studied in this pape
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.