Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Bragger, Jennifer D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Research in cognitive development suggests that very early in development children, even infants, may reason about social interactions between individuals that are likely to be relevant for representing leadership (e.g., Stavans & Baillargeon, 2019).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::13a43be1947f405fb5e7a5179069750f
https://escholarship.org/uc/item/9m83f5mt
https://escholarship.org/uc/item/9m83f5mt
Autor:
Bragger, Jennifer D, Hunt, Lauren N, Helisch, Rachel, Myszko, Zuzanna, Kozas, Lucas, Parlitsis, Katherine, Abbasi, Fayza, Morales, Shania, Stone-Taylor, Jahniya, Lakusta, Laura
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Research in cognition and social psychology of organizations have explored perception of leadership. Yet, these investigations remain unconnected. The current study puts forth an approach to studying leadership cognition by 1) using leadership theory
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::da3b0c302d64ea03745974ba16418f68
https://escholarship.org/uc/item/1qh808zv
https://escholarship.org/uc/item/1qh808zv
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2010 Aug 01. 95(2), 319-337.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40785089
Autor:
Sessa, Valerie I.1, Bragger, Jennifer D.1, Alonso, Nicole2, Knudsen, Quinn E.1, Toich, Margaret J.1
Publikováno v:
Journal of Leadership, Accountability & Ethics. 2018, Vol. 15 Issue 2, p22-41. 20p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Selection & Assessment. Sep2013, Vol. 21 Issue 3, p294-308. 15p. 4 Charts.
Autor:
Sessa, Valerie I., Alonso, Nicole, Farago, Pamela, Schettino, Gaynell, Tacchi, Kelcie, Bragger, Jennifer D.
Publikováno v:
New Directions for Student Leadership; Fall2017, Vol. 2017 Issue 155, p21-32, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.