Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Bragg AE"'
Autor:
Bartlett-Bragg, AE
University of Technology, Sydney. Faculty of Arts and Social Sciences. Currently, higher education institutions and organisational learning contexts are experiencing significant change where educators are challenged by a reduction in available fundin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::ac1ed1e5d13dae7ed0ba857fe3159fbf
https://hdl.handle.net/10453/28070
https://hdl.handle.net/10453/28070
Autor:
Bartlett-Bragg, AE
Many people today struggle with problematic ICT interfaces in their attempts to adapt to the ever-changing digital information environment. To effectively address these issues with strong, highly usable, and effective solutions, it is essential to ke
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::8c341dfdbbf0bc3ca3b5013c71ff14fd
https://hdl.handle.net/10453/11680
https://hdl.handle.net/10453/11680
Autor:
Bartlett-Bragg, AE
This paper presents initial results from my PhD study that investigated the variation in adult learners experiences of developing personalised, collective learning networks using weblog technologies. A pedagogical framework developed from practice un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::5f2a10fcfcaf664118364e450e349826
https://hdl.handle.net/10453/7434
https://hdl.handle.net/10453/7434
Autor:
Bartlett-Bragg, AE
There are claims of over 500,000 blogs published on the Internet. What is a blog and how could it be integrated into pedagogical practices to enhance learning? This paper will introduce the blogging phenomenon and present some options for educators.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::e83633596e657c7692e8655f35a7afe6
https://hdl.handle.net/10453/6368
https://hdl.handle.net/10453/6368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.