Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Brady EM"'
Autor:
Gulsin, GS, Brady, EM, Swarbrick, DJ, Athithan, L, Henson, J, Baldry, E, McAdam, J, Marsh, A-M, Parke, KS, Wormleighton, JV, Levelt, E, Yates, T, Bodicoat, D, Khunti, K, Davies, MJ, McCann, GP
Introduction: Despite their young age and relatively short duration of disease, younger adults with type 2 diabetes (T2D) already have diastolic dysfunction and may be at risk of incipient heart failure. Whether weight loss or exercise training impro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::94d9037064d1dfd70f65b85f0e30bea2
https://eprints.whiterose.ac.uk/157135/1/e023207.full.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/157135/1/e023207.full.pdf
Autor:
Brady Em
Publikováno v:
Home Healthcare Nurse: The Journal for the Home Care and Hospice Professional. 17:174-184
Storytelling through reminiscence and life review can be an important activity for individuals who are dying. Benefits include catharsis, integration, meaning-making, and the enhancement of relationships. Specific tools for facilitating life stories-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Gerontological Social Work; Oct2009, Vol. 52 Issue 7, p713-728, 16p
Autor:
Brady Em
Publikováno v:
Gerontology & Geriatrics Education. 6:1-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.