Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Brady, Mairead"'
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2022, Vol. 25, Issue 3, pp. 361-382.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-09-2020-0113
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 16, Issue 1, pp. 3-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2022-277
Autor:
Brady, Mairead
Two major contemporary marketing issues are the focus of this research, namely the assimilation of IT and relationship marketing into marketing practice. The particular focus of this study is on the inclusion of an IT dimension to marketing practice.
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.366832
Autor:
Claffey, Ethel1 (AUTHOR) eclaffey@wit.ie, Brady, Mairead2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Sep2019, Vol. 35 Issue 11/12, p1047-1079. 33p. 1 Diagram, 9 Charts, 9 Graphs.
Autor:
Lamest, Markus, Brady, Mairead
Publikováno v:
Tourism Review, 2019, Vol. 74, Issue 1, pp. 104-115.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-03-2017-0064
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2008, Vol. 23, Issue 2, pp. 108-114.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858620810850227
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Jul2002, Vol. 18 Issue 5-6, p555-577. 23p. 8 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Nov2019, Vol. 50 Issue 6, p3080-3098. 19p. 2 Color Photographs, 2 Diagrams, 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Decision, 1999, Vol. 37, Issue 10, pp. 758-767.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00251749910302854