Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Bradshaw, Gary L."'
Context: Software development is human-centric and vulnerable to human error. Human errors are errors in the human thought process. To ensure software quality, practitioners must understand how to manage these human errors. Organizations often change
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.02702
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradshaw, Gary L., Dubes, George R.
Publikováno v:
In Vitro, 1983 Oct 01. 19(10), 735-742.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4292737
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Robotics Institute
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::40a498221d874d4324e5d05654e6ab30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Synthese, 1981 Apr 01. 47(1), 1-27.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20115615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brou, Randy J.; Garrison, Teena M.; Doane, Stephanie M.; & Bradshaw, Gary L.(2007). The Effect of Training Context on Fixations Made During Visual Discriminations. Proceedings of the Cognitive Science Society, 29(29). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3sf0x6hb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::76a6539bd44a6843496f1f49c7791573
http://www.escholarship.org/uc/item/3sf0x6hb
http://www.escholarship.org/uc/item/3sf0x6hb