Zobrazeno 1 - 10
of 1 656
pro vyhledávání: '"Bradford, Michael"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradford, Michael
The effective use of formative assessment practices has resulted in some of the largest gains in student learning ever documented (Meisels, 2006; Davies 2007; Black & Wiliam 2006, 1998; Marzano 2006). Given this support in the literature for the conn
Autor:
Bradford, Michael J.1 (AUTHOR) Mike.Bradford@dfo-mpo.gc.ca
Publikováno v:
Hydrobiologia. Jan2022, Vol. 849 Issue 2, p443-459. 17p. 4 Graphs.
Autor:
Bradford, Michael J., Roff, Derek A.
Publikováno v:
Ecology, 1997 Mar 01. 78(2), 442-451.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2266020
Autor:
Antinucci, Giulia, Ayala-Rivera, Vanessa, Bohan, John, Bradford, Michael, Ciaccia, Paola, Ciobanu, Radu, Dobre, Ciprian, Gheorghe, Dana, Kovačević, Filip, Nanula, Giorgia, Negru, Catalin, Pantelimon, Silviu, Pustozerova, Anastasia, Riccio, Andrea, Šarčević, Tanja, Tsepelakis, Sotirios
Presentations, and exercises of the TrainRDM Open Science train-the-trainer week. The event was held at Universitatea Politehnica din București, Bucharest, from 27 March to 30 March 2023. Acknowledgement TrainRDM – Open Science and Research Data M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a527e21b5f05fbf5f6d678da9d1eb2b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gibeau, Pascale1 (AUTHOR) pgibeau@sfu.ca, Bradford, Michael J.2 (AUTHOR), Palen, Wendy J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/17/2020, Vol. 15 Issue 12, p1-15. 15p.