Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Bradel, Lauren"'
Autor:
Bradel, Lauren C.
Learning from text data often involves a loop of tasks that iterate between foraging for information and synthesizing it in incremental hypotheses. Past research has shown the advantages of using spatial workspaces as a means for synthesizing informa
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/52785
Autor:
Sherrill, Andrew M., Bradel, Lauren T.
Publikováno v:
Journal of Aggression, Conflict and Peace Research, 2017, Vol. 9, Issue 1, pp. 50-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JACPR-01-2016-0207
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies November 2013 71(11):1078-1088
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradel, Lauren T.1 ltbradel@gmail.com, Bell, Kathryn M.2 kbell626@capital.edu
Publikováno v:
Annals of Psychotherapy & Integrative Health. 2014, p15-30. 16p.
Autor:
Bradel, Lauren, Andrews, Christopher, Endert, Alex, Koch, Kristen, Vogt, Katherine, Hutchings, Duke, North, Christopher L.
Large, high-resolution vertical displays carry the potential to increase the accuracy of collaborative sensemaking, given correctly designed visual analytics tools. From an exploratory user study using a fictional intelligence analysis task, we inves
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::5f74b869891d5279b37b392bd076e7eb
https://hdl.handle.net/10919/19392
https://hdl.handle.net/10919/19392
Publikováno v:
2015 Big Data Visual Analytics (BDVA); 2015, p1-8, 8p
Publikováno v:
2014 IEEE Conference on Visual Analytics Science & Technology (VAST); 2014, p163-172, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.