Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Bradbury, Lisa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oniscu, Gabriel C, Ravanan, Rommel, Wu, Diana, Gibbons, Andrea, Li, Bernadette, Tomson, Charles, Forsythe, John L, Bradley, Clare, Cairns, John, Dudley, Christopher, Watson, Christopher JE, Bolton, Eleanor M, Draper, Heather, Robb, Matthew, Bradbury, Lisa, Pruthi, Rishi, Metcalfe, Wendy, Fogarty, Damian, Roderick, Paul, Bradley, J Andrew, ATTOM Investigators
INTRODUCTION: There is significant intercentre variability in access to renal transplantation in the UK due to poorly understood factors. The overarching aims of this study are to improve equity of access to kidney and kidney-pancreas transplantation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::533b3aad8a1df3ec8a6b41e13e8929ed
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/2534180/1/bmjopen-2015-010377.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/2534180/1/bmjopen-2015-010377.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Protein Arrays; 2004, p245-257, 13p
Autor:
Hongshan Li hongshan_li@pall.com, Bradbury, Lisa lisa_bradbury@pall.com
Publikováno v:
Laboratory Equipment. Jul2008, Vol. 45 Issue 3, p43-46. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.