Zobrazeno 1 - 10
of 389
pro vyhledávání: '"Bradbeer P"'
Autor:
Joanna James, Emily M. Moore, Rachel Naden, Ben Aston, Stephanie J. Bradbeer, Paul D. Stebbing
Publikováno v:
Ecological Solutions and Evidence, Vol 5, Iss 3, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Global biodiversity is facing an extinction crisis leading to increasing pressure on industries to monitor their potential environmental impact. Relatedly, there is demand for more efficient biodiversity monitoring methods, resulting in grow
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e77214bc53be454a87dadf7a50df12f9
Autor:
Asma Salameh Albtoosh, Sajeda Ghassan Matar, Shatha Nizar Bishtawi, Alaa Ahmed Elshanbary, Lara Ibrahim Ramadan, Andrew Bradbeer, Elfatih A. Hasabo, Iman A. Basheti
Publikováno v:
Clinical Case Reports, Vol 11, Iss 3, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Post‐COVID‐19 condition affects patients on various aspects. This 41‐year‐old female presented to the outpatient clinic complaining of severe insomnia characterized by inconsistent 2 h of sleep per day despite taking sleep aid pills
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92c77a95a0914757a51e471c8fae6a63
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Invasive alien species negatively impact upon biodiversity and generate significant economic costs worldwide. Globally, amphibians have suffered considerable losses, with a key driver being predation by large invasive invertebrate and verteb
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d15c70576b246ee88c70a922b5dd7b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vìsnik Unìversitetu ìmenì Alʹfreda Nobelâ: Serìâ Pedagogìka ì Psihologiâ, Vol 1, Iss 17, Pp 200-209 (2019)
The article is devoted to considering the leading paradigms that were replacing one another in the history of methods of foreign language teaching beginning from the 19th century and until today: the conscious (comparative) paradigm which was follo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51206bce0cb34a86bcb54b25562c3121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 32, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d093b54782e54b9bb3a5696585526399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.