Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Braastad, Bo"'
Publikováno v:
Anthrozoös, 28(2), 333-347. Taylor and Francis Ltd.
Hauge, H, Kvalem, IL, Enders-Slegers, M-J, Berget, B & Braastad, BO 2015, ' Persistence during tasks with horses in relation tot social support, general self-efficacy and self-esteem in adolescents ', Anthrozoös, vol. 28, no. 2, pp. 333-347 . https://doi.org/10.2752/089279315X14219211662010
Hauge, H, Kvalem, IL, Enders-Slegers, M-J, Berget, B & Braastad, BO 2015, ' Persistence during tasks with horses in relation tot social support, general self-efficacy and self-esteem in adolescents ', Anthrozoös, vol. 28, no. 2, pp. 333-347 . https://doi.org/10.2752/089279315X14219211662010
In young people, interactions with horses may contribute to the development of social skills and self-efficacy. Our aim was to identify relationships between psychological variables and young people’s experience of activities with horses. Participa
Publikováno v:
ResearcherID
The present experiment compared the fear-related behaviour of a mouse strain selected over 101 generations for high litter size with that of a randomly selected strain. The H-strain, selected for large litter size, has a mean (± SD) litter size at b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.