Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Brėdikytė, Milda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brėdikytė, Milda1 milda.bredikyte@vdu.lt
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Sep2022, Vol. 30 Issue 3, p595-609. 15p.
Publikováno v:
Educational Forum / Forum Oswiatowe; 2022, Vol. 35 Issue 2, p53-68, 16p
Autor:
Faldet, Ann-Cathrin, Skrefsrud, Thor-André, Somby, Hege Merete, Bredikyte, Milda, Ola Engen, Thor, Filipiak, Ewa, Hakkarainen, Pentti, Igland, Mari-Ann, Tveito Johnsen, Elisabeth, Nes, Kari, Skodvin, Arne, Stalheim, Odd-Rune, Vik, Stine
Learning in a Vygotskian Perspective demonstrates how Lev Vygotsky's (1896–1934) socio-cultural perspectives on learning and education can in various ways hone our perceptions of good education in kindergarten and school. Vygotsky's ideas are an im
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76891
Autor:
Brėdikytė, Milda
Publikováno v:
Tiltai [Bridges]. [Brücken]. 2002, Nr. 3 (20), p. 107-114.
The article describes the method of dialogical drama with puppets (DDP), which promotes the development of verbal and communicative skills, stimulates self-expression, intensifies processes of comprehension and imagination, creates a new type of chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::5ff33b0314d5baa64ef14f7ef5ffaa5f
https://www.lituanistika.lt/content/61207
https://www.lituanistika.lt/content/61207
Autor:
Brėdikytė, Milda
Publikováno v:
Pedagogika 2000, 44, p. 138-150.
Savarankiški vaikų žaidimai trunka pakankamai neilgai, jei nevyksta nuolatinis bendravimas, nuomonių ir idėjų pasikeitimas, paskatinimas, kartais ir nežymus nukreipimas. Pagrindinis pedagogo uždavinys – dėmesingas stebėjimas, stebėjimų
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::4e0c477b6c1617220ce94fd94fa2cb91
https://www.lituanistika.lt/content/30656
https://www.lituanistika.lt/content/30656
Autor:
Brėdikytė, Milda
Publikováno v:
Tiltai. Priedas Švietimas besikeičiančioje visuomenėje 2000, Nr. 2, p. 42-47.
Straipsnyje aptariama ankstyvoji ikimokyklinio amžiaus vaikų verbalinė kūryba, jos reikšmė savarankiško mąstymo raidai. Analizuojamas sistemingo vaidybinio dialogo su lėlėmis metodo taikymo grupėje poveikis verbalinei vaikų kūrybai. Pris
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::00f3d652187b334f025988d0e1d73f1a
https://www.lituanistika.lt/content/43745
https://www.lituanistika.lt/content/43745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogy Studies / Pedagogika; 2015, Vol. 118 Issue 2, p174-187, 14p