Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Boys, C.J."'
Autor:
Boys, C.J., Georgieff, M.K., Eckerle, J.K., Virdee, M.S., Sandness, K.E., Smith, S.M., Wozniak, J.R., Zeisel, S.H.
Background: The essential nutrient choline provides one-carbon units for metabolite synthesis and epigenetic regulation in tissues including brain. Dietary choline intake is often inadequate, and higher intakes are associated with improved cognitive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::81b3e78e8bb1d741fe6241966d88045f
Autor:
Eckerle, J.K., Boys, C.J., Fuglestad, A.J., Radke, J.P., Brearley, A.M., Wozniak, J.R., Sandness, K.E., Georgieff, M.K., Fink, B.A., Lindgren, C., Zeisel, S.H., Miller, N.C.
Background: Despite the high prevalence of fetal alcohol spectrum disorder (FASD), there are few interventions targeting its core neurocognitive and behavioral deficits. FASD is often conceptualized as static and permanent, but interventions that cap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::62cab4b02e2f388ed9eac829302a100d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wozniak, J.R., Miller, N.C., Brearley, A.M., Kroupina, M.G., Hoecker, H.L., Fink, B.A., Boys, C.J., Zeisel, S.H., Fuglestad, A.J., Georgieff, M.K., Eckerle, J.K.
There are no biological treatments for fetal alcohol spectrum disorders (FASDs), lifelong conditions associated with physical anomalies, brain damage, and neurocognitive abnormalities. In preclinical studies, choline partially ameliorates memory and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a049aa97573761f8f0eaacfa9066aa9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.