Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Boyling, Claire"'
Autor:
BRAITHWAITE, JEFFREY, MANNION, RUSSELL, MATSUYAMA, YUKIHIRO, SHEKELLE, PAUL G., WHITTAKER, STUART, AL-ADAWI, SAMIR, LUDLOW, KRISTIANA, JAMES, WENDY, TING, HSUEN P., HERKES, JESSICA, MCPHERSON, ELISE, CHURRUCA, KATE, LAMPRELL, GINA, ELLIS, LOUISE A., BOYLING, CLAIRE, WARWICK, MEAGAN, POMARE, CHIARA, NICKLIN, WENDY, HUGHES, CLIFFORD F.
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2018 Dec 01. 30(10), 823-831.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48519985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philippon, Donald J., Marchildon, Gregory P., Ludlow, Kristiana, Boyling, Claire, Braithwaite, Jeffrey
Publikováno v:
Healthcare Management Forum; November 2018, Vol. 31 Issue: 6 p239-244, 6p
Autor:
Claire Boyling, Adam Jaffe, Nusrat Homaira, Claire Gardner, Peter Hibbert, Hsuen P Ting, Charlotte J. Molloy, Gaston Arnolda, Jeffrey Braithwaite, Louise Wiles, CareTrack Kids Investigative Team
Background and objective: We conducted a comprehensive assessment of guideline adherence in paediatric asthma care, including inpatient and ambulatory services,in Australia.Methods: National and international clinical practice guidelines (CPG) relati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ac203ea67e6d16c5e3ada875e38b07c8
https://hdl.handle.net/11541.2/138288
https://hdl.handle.net/11541.2/138288
Autor:
Kate Churruca, Anne Hogden, Elise McPherson, Mia Bierbaum, Louise A. Ellis, Janet C. Long, Johanna I. Westbrook, Chiara Pomare, Kristiana Ludlow, Jeffrey Braithwaite, Frances Rapport, Robyn Clay-Williams, Jessica Herkes, Peter Hibbert, Elizabeth Austin, Patti Shih, Rebecca Seah, Claire Boyling
Publikováno v:
BMJ Open
ObjectivesEffective researcher assessment is key to decisions about funding allocations, promotion and tenure. We aimed to identify what is known about methods for assessing researcher achievements, leading to a new composite assessment model.DesignW