Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Boyle Fiona"'
Autor:
Fennell Jérôme, Vellinga Akke, Hanahoe Belinda, Morris Dearbhaile, Boyle Fiona, Higgins Francis, Lyons Maura, O’Connell Karina, Keady Deirbhile, Cormican Martin
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 12, Iss 1, p 116 (2012)
Abstract Background Extended spectrum β-lactamase (ESBL) producing Enterobacteriaceae infections are associated with delayed initiation of appropriate treatment, poor outcomes and increased hospital stay and expense. Although initially associated wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce9fc087f63146fca2513294198d3198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p61, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Boyle, F, Hadgraft, R, Lindsay, E & Ulseth, R 2022, Innovating Engineering Education at Greenfield Sites : Transferable Insights from Doblin’s Model of Innovation . in 2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) ., 9962702, IEEE, Proceedings-Frontiers in Education Conference, FIE, 2022 IEEE Frontiers in Education (FIE), Uppsala, Sweden, 08/10/2022 .
This Innovative Practice Full Paper explores the emergence of a number of innovative new models for engineering education around the world in recent years. These models offer valuable insights for the engineering education community; however, the tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6018ef29646fcd0d9bce2262855e0157
https://vbn.aau.dk/da/publications/2726f3ca-0e62-4f18-a7f0-b3c365a3b957
https://vbn.aau.dk/da/publications/2726f3ca-0e62-4f18-a7f0-b3c365a3b957
Publikováno v:
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching & Learning in Higher Education; Autumn2023, Vol. 15 Issue 3, p1-14, 14p
Autor:
Boyle, Fiona, Cook, Elizabeth J.
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2023, Vol. 20 Issue 1, Preceding p1-23, 25p
Autor:
Boyle, Fiona, Walsh, Joseph, Riordan, Daniel, Geary, Cathal, Kelly, Padraig, Broderick, Eilish
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2022, Vol. 12 Issue 3, p206-206, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.