Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Boyer, Mark D"'
Autor:
Mehta, Viraj, Char, Ian, Abbate, Joseph, Conlin, Rory, Boyer, Mark D., Ermon, Stefano, Schneider, Jeff, Neiswanger, Willie
Many potential applications of reinforcement learning (RL) are stymied by the large numbers of samples required to learn an effective policy. This is especially true when applying RL to real-world control tasks, e.g. in the sciences or robotics, wher
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.04642
Autor:
Mehta, Viraj, Char, Ian, Neiswanger, Willie, Chung, Youngseog, Nelson, Andrew Oakleigh, Boyer, Mark D, Kolemen, Egemen, Schneider, Jeff
We introduce Neural Dynamical Systems (NDS), a method of learning dynamical models in various gray-box settings which incorporates prior knowledge in the form of systems of ordinary differential equations. NDS uses neural networks to estimate free pa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.12682
Autor:
Chung, Youngseog, Char, Ian, Neiswanger, Willie, Kandasamy, Kirthevasan, Nelson, Andrew Oakleigh, Boyer, Mark D, Kolemen, Egemen, Schneider, Jeff
Nuclear fusion is regarded as the energy of the future since it presents the possibility of unlimited clean energy. One obstacle in utilizing fusion as a feasible energy source is the stability of the reaction. Ideally, one would have a controller fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.01793
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design February 2021 163
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design September 2019 146 Part A:555-558
Autor:
Boyer, Mark D., Barton, Justin, Shi, Wenyu, Wehner, William, Schuster, Eugenio, Ferron, John, Walker, Mike, Humphreys, Dave, Turco, Francesca, Luce, Tim, Johnson, Robert, Penaflor, Benjamin
Publikováno v:
In IFAC Proceedings Volumes 2014 47(3):1568-1573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.