Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Boyd, Bryan"'
Autor:
Boyd, Bryan 1985
Probabilistic Roadmap Methods (PRMs) are one of the most used classes of motion planning methods. These sampling-based methods generate robot configurations (nodes) and then connect them to form a graph (roadmap) containing representative feasible pa
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/148341
Autor:
Wieland, Stefan F., Eustaquio, Angelina, Whitten-Bauer, Christina, Boyd, Bryan, Chisari, Francis V.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 Jul 01. 102(28), 9913-9917.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3376078
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 Jan . 102(3), 773-778.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3374324
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Feb 01. 101(6), 1743-1747.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3371260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Weiping, Hobson, Eric C., Bunch, Connor M., Miller, Joseph B., Nehme, Jimmy, Kwaan, Hau C., Walsh, Mark M., McCurdy, Michael T., Aversa, John G., Thomas, Anthony V., Zackariya, Nuha, Thomas, Samuel J., Smith, Stephanie A., Cook, Bernard C., Boyd, Bryan, Stegemann, Jan P., Deng, Cheri X.
Publikováno v:
Seminars in Thrombosis & Hemostasis; Mar2023, Vol. 49 Issue 2, p201-208, 8p
Autor:
Boyd, Bryan Dennis
Publikováno v:
University of the Pacific Theses and Dissertations.
This research examines the practices of Title I school principals. The purpose of this research is to examine schools with strong AYP scores to understand the reasons for their success, the teacher's roles, the principal's role, and the process of ch
Autor:
Perttula, Timothy K., Boyd, Bryan E.
Publikováno v:
Journal of Northeast Texas Archaeology. 2008, Vol. 27, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.