Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Boy, J.D."'
Autor:
Hölsgens, S.R.J.J., Boy, J.D.
Many educators accept the idea that we need to systematically assess the performance of our students. Easily accessible writing tools complicate the practice of assessment: how do we gauge whether an assignment is original work? In the age of AI, aca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::aa6aed9ef5b1932c80d4bfe748037c0b
https://hdl.handle.net/1887/3618262
https://hdl.handle.net/1887/3618262
Autor:
Littlejohn, A.L., Boy, J.D., De Musso, F., Grasseni, C., Kanters, C.L., Luning, S.W.J., Meerendonk, T. van de, Minter, T., Ochigame, R.K., Spierenburg, M.J.
Publikováno v:
None
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5f4ddefb701f609f046550672c6a6df2
https://limits.pubpub.org/pub/remodel/release/2
https://limits.pubpub.org/pub/remodel/release/2
Publikováno v:
Social media and social order, 17-32. Berlin: De Gruyter
STARTPAGE=17;ENDPAGE=32;TITLE=Social media and social order
STARTPAGE=17;ENDPAGE=32;TITLE=Social media and social order
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::52af9681816213376f2af9b7fe74e693
http://hdl.handle.net/1887/3562050
http://hdl.handle.net/1887/3562050
Autor:
Boy, J.D.
Publikováno v:
Etnofoor, 33(2), 139–144
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::473bd4387c7b3b1d47f6800f39957f85
https://hdl.handle.net/1887/3250769
https://hdl.handle.net/1887/3250769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.