Zobrazeno 1 - 10
of 2 981
pro vyhledávání: '"Box –Jenkins approach"'
Autor:
Ávila Santos, Regina1 Regina.avila@usp.br, Bomfim Moreno, Mateus Hurbano2 mateusbmoreno@hotmail.com, Bolqui Dutra, Ítalo João1 italojbdutra@usp.br
Publikováno v:
Organizações Rurais & Agroindustriais. 2022, Vol. 24, p1-16. 16p.
Publikováno v:
ITM Web of Conferences, Vol 67, p 01025 (2024)
The objective of this study is to investigate the long-term impact of the COVID-19 pandemic on the South African retail industry sales using the seasonal autoregressive moving average (SARIMA) from the time series analysis tool pack called Box-Jenkin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b86bb7d8c6f478399fe23b77eec67d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyle, P. W.1
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Apr78, Vol. 18 Issue 2, p31. 9p.
Autor:
Geurts, Michael D.1, Ibrahim, I. B.2
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). May75, Vol. 12 Issue 2, p182-188. 7p. 3 Charts.
Autor:
Goh Bee Hua1 bemgohbh@nus.edu.sg, Teo Ho Pin1
Publikováno v:
Construction Management & Economics. Jul/Aug2000, Vol. 18 Issue 5, p607-618. 12p. 17 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Wong, JamesM. W.1 (AUTHOR) bsjames.w@polyu.edu.hk, Chan, AlbertP. C.1 (AUTHOR), Chiang, Y. H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Construction Management & Economics. Nov2005, Vol. 23 Issue 9, p979-991. 13p. 11 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Newbold, Paul
Publikováno v:
Operational Research Quarterly (1970-1977), 1975 Jul 01. 26(2), 397-412.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3007750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.