Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Bowman, Jessica A."'
Autor:
Bowman, Jessica A.1,2 bowman@umn.edu, McDonnell, John1, Karp, Karen3, Coleman, Olivia F.1, Clifton, Carrie1, Conradi, Lyndsey Aiono1, Ryan, Joanna1, Farrell, Michael1
Publikováno v:
Research & Practice for Persons with Severe Disabilities. Jun2024, Vol. 49 Issue 2, p126-145. 20p.
Autor:
Haynam, Marcy L., Chaplow, Zachary L., DeScenza, Victoria R., Bowman, Jessica D., Dispennette, Kathryn, Zhang, Xiaochen, Kilar, Megan, Hohn, Stephanie, Fairman, Ciaran M., Lustberg, Maryam B., Focht, Brian C.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications June 2023 33
Autor:
Bowman, Jessica A., McDonnell, John, Ryan, Joanna, Coleman, Olivia Fudge, Conradi, Lyndsey Aiono, Eichelberger, Carrie
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2020 Sep 01. 55(3), 318-331.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27077923
Publikováno v:
Journal of Special Education; Aug2024, Vol. 58 Issue 2, p111-122, 12p
Autor:
Ryan, Joanna, Jameson, J. Matt, Coleman, Olivia Fudge, Eichelberger, Carrie, Bowman, Jessica A., Conradi, Lyndsey Aiono, Johnston, Susan S., McDonnell, John
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2019 Dec 01. 54(4), 420-436.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26822518
Autor:
Bray, Marcus S., Lenz, Timothy K., Haynes, Jay William, Bowman, Jessica C., Petrov, Anton S., Reddi, Amit R., Hud, Nicholas V., Williams, Loren Dean, Glass, Jennifer B.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Nov . 115(48), 12164-12169.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26564404
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A protocol for a scoping review on Universal Design of K-12 large-scale academic assessments
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9581c119f3f28c08723fc7486f45a9cd