Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Bower, JD"'
Autor:
Sherr, Elliott, Anguera, JA, Brandes-Aitken, AN, Rolle, CE, Skinner, SN, Desai, SS, Bower, JD, Martucci, WE, Chung, WK, Sherr, EH, Marco, EJ
Publikováno v:
Sherr, Elliott; Anguera, JA; Brandes-Aitken, AN; Rolle, CE; Skinner, SN; Desai, SS; et al.(2016). Characterizing cognitive control abilities in children with 16p11.2 deletion using adaptive 'video game' technology: a pilot study. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2a891ed585bf5a67d0f76e40b82f1425
http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.