Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Bowden, Alison A."'
Autor:
Alemu I, Jahson B., Ofsthun, Conor, Medley, Grace, Bowden, Alison, Cammett, Alex, Gildesgame, Emma, Munoz, Samuel E., Stubbins, Aron, Randall Hughes, A.
Publikováno v:
In Journal of Environmental Management December 2024 371
Autor:
Nelson, Gary A., Gahagan, Benjamin I., Armstrong, Michael P., Jordaan, Adrian, Bowden, Alison
Publikováno v:
In Ecological Modelling 15 April 2020 422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jackson, Scott D.; Bowden, Alison; & Graber, Brian. (2007). Protecting and Enhancing River and Stream Continuity. Road Ecology Center. UC Davis: Road Ecology Center. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/37c48446
As long linear ecosystems, rivers and streams are particularly vulnerable to fragmentation. There is growing concern about the role of road crossings – and especially culverts – in altering habitats and disrupting river and stream continuity. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7b99d9fcc0cb1dd9fba9ac5a2920bdcf
http://www.escholarship.org/uc/item/37c48446
http://www.escholarship.org/uc/item/37c48446
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.